Uşaq arzusunda olanlar diqqət: Hamilə qalmaq üçün 8 addım

Uşaq arzusunda olanlar diqqət: Hamilə qalmaq üçün 8 addım

Tanınmış ingilis diyetoloq Henrietta Norton hamilə qalmaq üçün istehlak edilməsi lazım olan qidaları sıralayıb. Gündəlik həyatınıza asanca adaptasiya edə biləcəyiniz bu pəhriz və üsullar sayəsində doğuş mümkündür.

Libera.az
həmin möcüzəvi 8 addımı təqdim edir.

1- Hər payda zülal istehlak edin

Bədən elementləri hormon istehsalı və sağlam hüceyrə inkişafını təmin edən zülal, amin turşuları baxımından zəngin bir quruluşa sahibdir. Ət, süd, qatıq, yumurta, balıq, kinoa, qabıqlı yemişlər, mərcimək kimi qidalarda olan zülal, hamiləliyin irəliləyişini artırmaq üçün ən əhəmiyyətli təsiri təmin edir, hormonların istehsalında aktiv rol oynayır.

2- Sağlam yağların əhəmiyyətini unutmayın!

Hormon istehsalına dəstək təmin edən sağlam yağlar, yalnız doğuşda deyil insan vücudu üçün həyati əhəmiyyətə sahibdir. Qadınlar nizamlı olaraq avokado, kətan toxumu yağı, fındıq və təzə yağlı balıq istehlak edərək, hormonlarını nəzarət altına ala bilər və hamilə qalmağa kömək edə bilər. D, E vitamini və minerallar baxımından olduqca zəngin bu yağlar sağlam bir həyat üçün də biçilib. Ancaq mütəxəssislər həftədə üç dəfədən çox balıq istehlak etmənin hamilə qalmağa pis təsir edəcəyi barədə də xəbərdarlıq edir.

3- Təbii məhsullar yeyin

Məlumdur ki, indiki vaxtda meyvə-tərəvəz süni yollarla yetişdirilir və GMO-lu qidalar bazarın hamısını ələ keçirmiş vəziyyətdədir. Qatqı maddəli qidalardan uzaq dayanaraq, göyərti, qəhvəyi düyü, qırmızı düyü, yabanı düyü, kinoa, darı, çovdar və yulaf kimi tam taxılları ehtiva edən bir pəhriz növü istifadə edin. B12, manqan, sink və xrom kimi minerallar ehtiva edən bu qidalar, hamiləliyin irəliləməsinə köməkçi olacaq.

4- Göyqurşağı rənglərindən xoşlanın

Antioksidan vəzifəsi görən və bədənə fitokimyasalların alışını sürətləndirən rəngli meyvə və tərəvəzlər, hər gün istehlak hormonlar üzərində əhəmiyyətli bir təsir yaradır. Kök, şirin kartof və balqabaq kimi tərəvəzlərlə yanaşı, zərdəçal və zəncəfil kimi ədviyyatlar da göyqurşağının bir parçası olaraq hamiləliyin irəliləyişini artıracaq.

5- Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər

Yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər hormonal balanssızlıqlara maneə törətməyə köməkçi olarkən, sağlam həzm üçün də əhəmiyyətli bir qaynaq yaradır. Tərəvəzləri salat olaraq deyil, yalnız yemək və meyvə suları, şorbalar edərək də qəbul etməyi unutmayın! Həm daha ləzzətli, həm daha asan olan bu üsul sayəsində sağlam bir hamiləlik dövrü qadınları gözləmiş olacaq.

6- Yavaş yeyin!

Sürətli yemək artıq çəki yaradır fikrini duymayan qalmayıb. Ancaq doğuş üçün də yeməyi necə yediyiniz bir o qədər əhəmiyyətlidir. Sinidirm ağızda başladığı üçün sürətli yemək, qidaların da bir o qədər sürətli bir şəkildə əmilməsini təmin edər.

7- Mövsümi qidalar

Hər mövsümün xüsusi bir gözəlliyi olduğu doğrudur. Amma qışın ortasında gilas yeməyə də gərək yoxdur. Mövsümi və təzə meyvə-tərəvəz seçsəniz, dəyəri yüksək qidalarla bəslənmiş olarsız. Yazda daha yüngül qidalar qəbul etmək, qışda da isti qidalara yönəlmək gərəkli yollardan biridir.

8- Qida möhkəmlətməsi edin

Pəhrizlə birlikdə alınan bəzi vitamin və minerallar hormon tarazlığını təmin etməsi ilə yanaşı sağlam yumurta və sperma inkişafını dəstəkləyərək hamilə qalma şansını artıra bilər. Təbii ki, hər şeydən əvvəl həkiminizə müraciət etməyi unutmayın! (Cebhe.info)

Libera.az
(səs:0)
Müəllif: Libera | Baxış: 247|
Oxşar məqalələr:
Qüsursuz görsənmək istəyirsinizsə, bu 10 səhvi etməyin!

Qüsursuz görsənmək istəyirsinizsə, bu 10 səhvi etməyin!

Hər bir qadın günün hər saatında gözəl, səliqə, qüsursuz görsənmək istəyir.
Qoç Buğa Əkizlər Xərçəng Şir Qız Tərəzi Əqrəb Oxatan Oğlaq Dolça Balıqlar
Libera.az qadın portalı 2015-ci ilin avqust ayının 5-dən fəaliyyət göstərir. Xanımlarımız saytımızdan istənilən mövzuda məlumat əldə edə bilərlər. İstinad etməyi unutmamaq şərtilə istənilən kütləvi informasiya vasitəsinin Libera.az-dakı materiallardan istifadə etmək hüququ var.